Calitate si performanta in afaceri

Obiectivul general – cunoasterea, intelegerea si operarea cu diferite concepte, teorii, principii si practici referitoare la managementul calitatii si el performantei organizatiei in situatii concrete de afaceri

Obiective specifice – definirea notiunilor de calitate si performanta in afaceri si a principiilor lor de baza; recunoasterea obiectivului „ calitate si performanta” ca avantaj competitiv in organizatii; Intelegerea si operarea cu diferite notiuni si concepte aferente managementului calitatii si performantei organizatiei, cunoasterea instrumentelor si metodelor lor specifice; Planificarea calitatii cu scopul satisfacerii cerintelor clientilor si evaluarii performantelor afacerii, intelegerea clientilor, alimbajului si a cerintelor reale ale acestora: Cunoasterea si analiza diferitelor modele de management al calitatii si persormantei: ISO 9000, TQM, Six Sigma, Lean ; Utilizarea diverselor instrumente ale managementului calitatii pentru solutionarea problemelor si imbunatatire continua; Dobandirea de catre studenti a unei experiente practice in domeniu prin realizarea unui proiect in echipa si participarea la rezolvarea de studii de caz.

Contact

Pentru orice nelamurire iti stam la dispozitie. Scrie-ne un mesaj si te asiguram ca iti vom raspunde cat de repede putem.