Calitate si performanta in afaceri

Obiectivul general – cunoasterea, intelegerea si operarea cu diferite concepte referitoare la managementul calitatii si al performantei organizatiei in situatii concrete de afaceri

Obiective specifice – definirea notiunilor de calitate si performanta in afaceri si a principiilor lor de baza, recunoasterea obiectivului „calitate si performanta” ca avantaj competitiv in organizatii; Intelegerea si operarea cu diferite notiuni si concepte aferente managementului calitatii si performantei organizatiei, cunoasterea instrumentelor si metodelor lor specifice; Planificarea calitatii cu scopul satisfacerii cerintelor clientilor si evaluarii performantelor afacerii; intelegerea clientilor, a limbajului si cerintelor reale ale acestora; cunoasterea si analiza diferitelor modele de management al calitatii si performantei: ISO 9000, TQM SIX SIGMA, LEAN; Utilizarea diferitelor instrumente ala managementului calitatii pentru solutionarea problemelor si imbunatatire continua; Dobandirea de catre studenti a unei experiente practice in domeniul prin realizarea unui proiect in echipa si participarea la rezolvarea de studii de caz

Contact

Pentru orice nelamurire iti stam la dispozitie. Scrie-ne un mesaj si te asiguram ca iti vom raspunde cat de repede putem.