Cultura si performanta in afaceri

Obiectivul general – Cunoasterea, intelegerea si operarea cu diferite concepte referitoare la managementul calitatii si al performantei organizatiei in situatii concrete de afaceri

Obiective specifice – Definirea notiunilor de calitate si performanta in afaceri sia principiilor de baza, recunoasterea obiectivului “ calitate si performanta” ca avantaj in organizatii; Intelegerea si operarea cu diferite notiuni si concepte aferente managementului calitatii si performantei organizatiei; Cunoasterea instrumenetlor si metodelor lor specifice; Planificarea calitatii cu scopul satisfacerii cerintelor clientilor si evaluarii performantelor afacerii, intelegerea clientilor, a limbajului si cerintelor reale ale acestora; cunoasterea si analiza diferitelor modele de management al calitatii si performantei: ISO 9000, TQM Six Sigma, Lean; Utilizarea diverselor instrumente ale managementului calitatii pentru solutionarea problemelor si imbunatatirea continua; Dobandirea de catre studenti a unei experiente practice in domeniu prin realizarea unui proiect in echipa si participarea la rezolvarea de studii de caz.

Contact

Pentru orice nelamurire iti stam la dispozitie. Scrie-ne un mesaj si te asiguram ca iti vom raspunde cat de repede putem.