Catedra UNESCO

Prezentare departament

Departamentul UNESCO pentru Administrarea Afacerilor a fost creat si s-a dezvoltat ca urmare unui acord semnat in 1995 intre UNESCO si Academia de Studii Economice Bucuresti, sub titulatura “Formation et Recherches Appliquées au Développement de l’Entreprise des Pays en Conversion Economique”. Din 2011 departamentul functioneaza conform legislatiei in vigoare sub titulatura Departamentul UNESCO pentru Administrarea Afacerilor.

Departamentul UNESCO pentru Administrarea Afacerilor este format in prezent din 20 de cadre didactice titulare si se bucura de avantajul pe care i-l confera unicitatea sa in intreg spectrul universitar romanesc, fiind singurul departament care coordoneaza programe universitare in limbi straine: engleza, franceza si germana. La recenta evaluare de catre Ministerul Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice din Romania a domeniilor academice, domeniul “Administrarea afacerilor” de la ASE Bucuresti a fost situat pe primul loc.

Incepand cu anul 2009, in cadrul departamentului, a fost infiintat Centrul de Cercetari pentru Capital Intelectual si Antreprenoriat (mai multe informatii pe pagina web la adresa: www.capital-intelectual.ro).

Revista Management & Marketing. Challenges for the Knowledge Society, creata in anul 2006 in cadrul Departamentului UNESCO pentru Administrarea Afacerilor, este in prezent indexata in peste 20 de baze de date internationale si este publicata de Editura internationala De Gruyter (www.degruyter.com/view/j/mmcks).

  • Alina Dima PROF. UNIV. DR.

    DIRECTOR DPT. ADMINISTRAREA AFACERILOR UNESCO

Responsabilitati si atributii. Conducerea departamentului

Incepand din anul 2012 activitatea departamentului este condusa de catre prof. univ. dr. Alina Mihaela Dima, Director de Departament si de Consiliul Departamentului format din conf. univ. dr. Tatiana Segal si conf. univ. dr. Anca Bogdan.

Directorul de Departament realizeaza managementul executiv (si conducerea operativa a departamentului), iar Consiliul Departamentului realizeaza managementul deliberativ.

Principalele responsabilitati ale Directorului de Departament

  • coordoneaza activitatea de cercetare din departament;
  • raspunde de organizarea selectiei, formarea, evaluarea periodica, motivarea si promovarea personalului din departament, conform legii;
  • elaboreaza statele de functii, conform prevederilor legale;
  • contribuie la elaborarea si implementarea planurilor de invatamant;
  • asigura autoevaluarea periodica a departamentului, in vederea clasificarii acestuia, conform legii

Principalele responsabilitati ale Consiliului Departamentului

  • evalueaza activitatea corpului profesoral si a personalului de cercetare din departament, conform metodologiei specifice;
  • initiaza propuneri privind noi programe de studii (la masterat), in functie de specificul si disponibilitatile departamentului;
  • elaboreaza planul anual de cercetare stiintifica al departamentului in concordanta cu directiile stabilite la nivel de universitate;
  • elaboreaza si adopta strategia departamentului, in concordanta cu strategia institutionala a Academiei de Studii Ecoomice din Bucuresti;
  • se preocupa de promovarea imaginii departamentului si recunoasterii stiintifice a cadrelor didactice.

Ai intrebari? Contacteaza-ne pentru a primi raspuns la toate nelamuririle tale.
SUNTEM AICI PENTRU TINE!

Contact

Pentru orice nelamurire iti stam la dispozitie. Scrie-ne un mesaj si te asiguram ca iti vom raspunde cat de repede putem.