CERCETARE FABIZ

Directia Managementul Cercetarii si Inovarii (DCMI) ofera logistica si consultanta atat pentru derularea proiectelor de cercetare nationale si internationale, cat si pentru o mai buna integrare a informatiilor privind aceste proiecte de catre comunitatea academica. Infrastructura cercetarii in universitate este dezvoltata pe centre de cercetare.

Centre de cercetare

CENTRUL DE CERCETARI
PENTRU CAPITAL INTELECTUAL
SI ANTREPRENORIAT (CCCIA)

Misiunea şi obiectivele Centrului

Centrul de Cercetări pentru Capital Intelectual şi Antreprenoriat este acreditat instituţional şi funcţionează în cadrul ASE din anul 2007.

Misiunea CCECI este aceea de a genera cunoaştere prin promovarea cercetării ştiinţifice fundamentale şi aplicative, prin dezvoltare tehnologică şi inovare în domeniul antreprenoriatului şi capitalului intelectual, precum şi a diseminării cunoştinţelor prin publicaţii şi evenimente ştiinţifice.

Centrul de Cercetări pentru Entrepreneurship şi Capital Intelectual (CCCAI) are ca priorităţi de cercetare următoarele domenii: antreprenoriat corporativ, antreprenoriat social, antreprenoriat academic, capital intelectual organizaţional, management strategic, managementul cunoştinţelor, învăţare organizaţională, inteligenţa organizaţională. Centrul promovează cercetările interdisciplinare, având în vedere complexitatea şi dinamica lor. Deşi el aparţine administrativ de Facultatea de Administrarea Afacerilor, se declară deschis tuturor cadrelor didactice şi cercetătorilor din ASE care vor să contribuie la domeniile de cercetare enunţate.

Obiectivele CCCIA sunt următoarele:

1. Obţinerea acreditării de centru de excelenţă.
2. Realizarea unui network de centre similare la nivel naţional.
3. Cooperarea cu centre similare pe plan internaţional.

Echipa de conducere a CCCIA

Directorul CCCIA: Prof. univ. dr. Simona VASILACHE
Secretar ştiinţific al CCCIA: Asist. univ. dr. Maria NICHIFOR
Consiliul ştiinţific al CCCIA: Prof. univ. dr. Alina Mihaela DIMA, Prof. univ. dr. Adrian TANŢĂU, Prof. univ.dr. Carmen PĂUNESCU, Prof. univ. dr. Constantin BRĂTIANU, Conf. univ. dr. Oana STĂNILĂ

Jurnale

Revista Management & Marketing
CHALLANGES FOR THE KNOWLEDGE SOCIETY
ISSN 1842-0206

Management-&-Marketing-Challenges-for-the-Knowledge-SocietyRevista internationala Management & Marketing. Challenges for the Knowledge Society este un forum de dezbatere a celor mai noi idei din domeniile managementului si marketingului si publica in principal articole bazate pe cercetari originale, care abordeaza teme precum: management strategic, capital intelectual, managementul afacerilor, antreprenoriat, marketing international, marketing online, afaceri internationale, management universitar, managementul cunostintelor, managementul schimbarii, managementul resurselor umane, etc.

Revista, infiintata in anul 2006, reprezinta un proiect al Societatii profesionale Business Excellence. In prezent, revista are ca editor sef: prof. univ. dr. Alina Mihaela DIMA, asistenti editoriali (technical and language editors): dr. Hadad Shahrazad si drd. Ramona Cantaragiu. Intrega echipa editoriala este formata din cadre didactice ale Departamentului UNESCO pentru Administrarea Afacerilor din cadrul Facultatii Administrarea Afacerilor cu predare in limbi straine.

Incepand din 2015, Revista Management & Marketing. Challenges for the Knowledge Society a demarat colaborarea cu editura internationala De Gruyter. Editura De Gruyter, de origine germana, are o traditie de 270 de ani  in publicarea de carti si reviste apartinand mediului academic.  Ca urmare a acestui demers, revista are un nou site oficial integrat in site-ul oficial al editurii germane (www.degruyter.com/view/j/mmcks) si este permanent actualizat de catre specialistii din Germania. Pentru a creste vizibilitatea internationala reflectata in numarul de citari, revista foloseste acum serviciile DOI si CrossRef furnizate de editura De Gruyter.revistei cu aceasta editura internationala are ca obiective:

  • Vizibilitatea pe plan international prin asocierea unei edituri cu renume international;
  • Distributia revistei in retea de librarii la nivel international (peste 500 de librarii);
  • Cresterea numarului de citari pentru articolele din revista prin serviciile DOI si CrossRef
  • Indexarea revistei in numeroase baze de date international recunoscute, in special Web of Knowledge- ISI Thomson

In prezent, revista internationala Management & Marketing. Challenges for the Knowledge Society este clasificata B+ de catre CNCSIS si este indexata in numeroase baze de date internationale/cataloage internationale: Elsevier – SCOPUS, EBSCO (relevant databases), EBSCO Discovery Services, DOAJ, ProQuest (relevant databases), CEJSH (The Central European Journal of Social Sciences and Humanities), EconLit, Microsoft Academic Search, TEMA Technik und Management, Baidu Scholar, ERIH PLUS (European Reference Index for the Humanities and Social Sciences), Cabell’s Directory, CEEOL, Celdes, CNKI Scholar, CNPIEC, Google Scholar, J-Gate, Naviga (Softweco), Primo Central (ExLibris), ReadCube, Research Papers in Economics (RePEc), Summon (Serials Solutions/ProQuest), TDOne (TDNet), Ulrich’s Periodicals Directory/ulrichsweb, WorldCat (OCLC).

O evaluare internationala a revistei o pozitioneaza printre cele mai bune reviste din domeniul stiintelor sociale din Europa Centrala si de Sud-Est. Astfel, Management & Marketing. Challenges for the Knowledge Society a obtinut in urma evaluarii Index Copernicus 2012 un scor ICV de 5.71, in crestere fata de anul 2009 cand acesta a fost de doar 3.27.

In prezent, continutul revistei este distribuit catre peste 500 de biblioteci internationale printre care amintim: Oxford Brookes University, The London Library, Boston University Libraries, Harvard University Library, Princeton University Library, Stanford University Libraries, Yale University Library.

Toate serviciile oferite de editura internationala converg spre cresterea performantei si calitatii revistei, printr-o vizibilitate mai mare oferita de distributia de continut si serviciile de marketing alaturi de platforma De Gruyter si toate functionalitatile acesteia care vor contribui semnificativ la impactul international al jurnalului si la indexarea acestuia in ISI Web of Science.

Echipa editoriala
Alina Mihaela Dima
Shahrazad Hadad
Ramona Cantaragiu
www.degruyter.com/view/j/mmcks

Contact

Pentru orice nelamurire iti stam la dispozitie. Scrie-ne un mesaj si te asiguram ca iti vom raspunde cat de repede putem.