Practică anul II

STAGII DE PRACTICĂ IN CADRUL COMPANIILOR PARTENERE FABIZ

Departament Locuri disponibile Remuneraţie Detalii
Finante, Marketing, Vanzari, Logistica, IT, Procurement. 5  Da Studentii pot aplica la stagiile de practica, pana la data de 15 februarie 2018, prin completarea urmatorului formular: https://goo.gl/forms/0XzT3TfhRvW6wk2x2

Practica pentru studenții din anul 2 din P&G se va desfășura sub forma unor proiecte reale, de business din aria de specialitate a facultatii la care echipele de studenți (formate din 3-4 persoane) vor încerca să găsească cele mai bune şi practice soluții. De-a lungul orelor de practică vor avea și un coordonator din departamentul potrivit, care îi va ajuta în rezolvarea proiectului. Toţi studenţii vor începe programul în acelaşi timp, în perioada martie-aprilie, având un program de 2-3 zile pentru onboarding, urmat de lucrul efectiv pentru proiecte. Programul de lucru este foarte flexibil si se poate stabili în fiecare zi sau săptămână, împreună cu echipa şi cu coordonatorul P&G, independent de celelalte echipe.

 

 

In urma completării formularului, aceştia vor fi contactaţi de un reprezentat al departamentului de resurse umane, de la care pot primi toate informaţiile necesare referitoare la paşii următori.
Departament Număr de locuri Remuneraţie Detalii
9 DA

Programul va fi remunerat, durata este de 3 luni, iar ca program de lucru se poate opta atat pentru full-time, cat si part-time.
Daca doresc sa desfasoare un program de internship in cadrul Kaufland Romania, studentii sunt rugati sa trimita CV-ul la adresa: cariere@kaufland.ro

Ești o persoană care nu își lasă viitorul la voia întâmplării? Te preocupă succesul tău profesional și stabilești permanent obiective noi pentru conturarea unei cariere de succes? Atunci ai nevoie de un angajator la fel ca tine: dedicat, pasionat, motivat și hotărât să te susțina în evoluția ta profesională. Aceste calități fac astăzi din Kaufland, una dintre cele mai performante companii. Studiază varietatea oportunităților noastre de carieră și alătură-te echipei noastre!

Kaufland este prezent în România din anul 2005, și avut în anul 2011 afaceri de 1,3 miliarde euro la nivel local, fiind cel mai mare lanț de hipermarketuri.

Department/

Internship Program

Available Places Remuneration Details
 Consultanta in Management*

 

4 Yes  Oferta: Intern in Consultanta in Management* – Nu doar un simplu internship, un program de minim 3 luni remunerat si ghidat de către un mentor

Aplica: Înscrieri la: bucharest@horvath-partners.com

*vorbitori de limba germana

 

For all programs, we offer you opportunities to:

  • Work in a reputable company;
  • Develop and build a strong career in our organization;
  • Gain a competitive salary and other benefits;
Departament Număr de locuri Remuneraţie Detalii
Contabilitate

Consultanta fiscala

Audit

Servicii de personal

5 DA

Cautam studenti dornici sa faca practica intr-unul din departamentele noastre.

Cerinte: Seriozitate, Punctualitate, Implicare.

Avantaj: Germana/Engleza

Cunostinte: Word&Excel

Contact: 021 407 49 00

Mail: alina.teaha@teaha.ro

Traduceri 2 DA =
Marketing 2 DA =
Vânzări 2 DA =

Teaha Management Consulting

Este cea mai mare companie de consultanta financiar-fiscala cu capital 100% romanesc.
Infiintata in anul 1997, compania a cunoscut o dezvoltare remarcabila prin oferirea de servicii premium in domeniul consultantei financiar fiscale. Peste 250 de clienti corporate, in special din mediul de business, vorbitor de limba germana au beneficiat de servicii premium cuprinzand: Audit, contabilitate, consultanta financiar-fiscala, payroll&HR, evaluare, dosarul preturilor de transfer, relatia cu autoritatile, traduceri si servicii IT.

Informatii Suplimentare: http://www.teaha.ro/ro/

Departament/ Department Numar locuri/ Places Remuneratie/ Payment Detalii aplicatie/
Application details:
Management/ Business Analyst 2 Da/ Yes Perioada/ Period: 1.01.2018 – 25.05.2018

Requirements:

• Excellent written and verbal communication skills
• Strong critical thinking and analytical capabilities
• Forward-thinking and collaborative approach to
problem solving
• Proficiency in Microsoft Office
• Fluency in English and Romanian

For more details please access the link :

Intern Administrativ 1 Da/ Yes Perioada/ Period: 1.01.2018 – 25.05.2018

Requirements:

• Strong interpersonal skills; friendly, professional
manner; ability to interact effectively
• Excellent telephone etiquette
• Excellent follow-up skills; take accurate messages
and deliver them quickly
• Take ownership of callers requests; actively seek
appropriate person to refer callers
• Support the consulting team with research and
translation activities
• Flexible and team player
• Excellent English knowledge
• Flexibility with regard to working hours; ability to adjust schedule and work overtime when necessary

For more details please access the link

DEPARTMENT NUMĂR DE
LOCURI
REMUNERAŢIE DETALII
Porsche 1 Da Email: simona.albulescu@porsche.ro
DEPARTMENT NUMĂR DE
LOCURI
REMUNERAŢIE DETALII
Corporate Business 2 pozitii disponibile part-time – 3 -6 luni Da Iti vei aduce contributia la actualizarea si dezvoltarea strategiei de vanzari Regina Maria.
Baze de Date 2 pozitii full-time – 3 luni Da Te vei familiariza cu sistemele interne de  management a informatiei, cum ar fi CRM, Medis, vei lucra intr-o echipa tanara si flexibila.
IT 2 pozitii full-time – 3 -6 luni Da Vei oferi suport pe aplicatiile interne pentru colegii din echipa Aplicatii Financiare si de Labor. 
Operatiuni Tara 1 pozitie full-time – 3 -6 luni Da Rolul este de Asistent Manager Policlinici si Spitale Tara, care ofera suport in activitatea zilnica de organizare, relatare si sintetizare documente, analize si rapoarte.
 Toate pozitiile de internship sunt platite si in masura interesului din partea studentului si al companiei, exista posibilitatea prelungirii contractului de munca. Programul de lucru va fi unul flexibil si se va plia usor pe programul academic al studentilor. Aplicatia consta in CV si o scurta scrisoare de intentie de ½ pag si trebuie trimisa pe adresa sabina.pantir@reginamaria.ro 
DEPARTMENT NUMĂR DE
LOCURI
REMUNERAŢIE DETALII

1 stagiu practica Administrativ

1 Da

Stagiul este remunerat iar dupa finalizarea lui avem 3 locuri deschise in companie.

APLICA: Înscriere la: jobs@adfaber.org

1 stagiu practica Executive Assistant 1 Da

Stagiul este remunerat iar dupa finalizarea lui avem 3 locuri deschise in companie.

APLICA: Înscriere la: jobs@adfaber.org

 1 stagiu practica Relatii Clienti 1  Da

Stagiul este remunerat iar dupa finalizarea lui avem 3 locuri deschise in companie.

APLICA: Înscriere la: jobs@adfaber.org

DEPARTMENT NUMĂR DE
LOCURI
REMUNERAŢIE DETALII

Reprezentant Customer Care – TELESALES  (Serviciul Customer Care)

1 Da BENEFICII

  • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţa cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
  • salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă: Creşte-ţi singur venitul!
  • program flexibil: Te ajutăm să-ţi stabileşti programul de lucru şi în funcţie de nevoile tale.
  • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
  • asigurare de viata: Ne interesează protejarea şi siguranta ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
  • transport asigurat de la Metrou Aurel Vlaicu / Piata Presei Libere până la sediul BRD Finance: Încurajăm mersul pe jos, dar îţi oferim alternative.
  • mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!

RESPONSABILITATI

  • Contacteaza telefonic potentialii clienti si identifica, in cadrul apelului telefonic, nevoile reale ale clientului cu scopul de a propune spre vanzare produsele BRD Finance care se potrivesc nevoilor exprimate
  • Inregistreaza in baza de date rezultatele apelului telefonic efectuat si actiunile viitoare in legatura cu clientul respectiv, in conformitate cu procedurile interne
  • Promoveaza, într-un mod profesionist, acțiuni de fidelizare a clientilor.

CERINTE

  • Abilitati de comunicare si prezentare
  • Abilitati de negociere si putere de convingere
  • Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook)
  • Orientare catre rezultat
  • Orientare catre client
  • Abilitati de organizare si gestiune a timpului
  • Capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi
  • Spirit de echipa
  • Integritate si incredere
  • Studii superioare, finalizate sau in curs
  • Experienta pe un post similar presupune un avantaj, dar nu este obligatorie

Asteptam CV-ul tau pe adresa staff.brdf@brd.ro sau pe https://www.brdfinance.ro/resurse-umane.

 

Reprezentant Customer Care – INBOUND

1  Da

BENEFICII

  • oportunităţi de dezvoltare şi avansare în cadrul grupului Societe Generale, în concordanţa cu performanţele profesionale: Nu-ţi oferim doar un loc de muncă, ci şi un parcurs profesional atractiv.
  • salariu fix + tichete de masă + bonus în funcţie de performanţă: Creşte-ţi singur venitul!
  • program flexibil: Te ajutăm să-ţi stabileşti programul de lucru şi în funcţie de nevoile tale.
  • asigurare medicală la o clinică privată: Ne interesează sănătatea ta!
  • asigurare de viata: Ne interesează protejarea şi siguranta ta financiară în cazul unor evenimente neprevăzute!
  • transport asigurat de la Metrou Aurel Vlaicu / Piata Presei Libere până la sediul BRD Finance: Încurajăm mersul pe jos, dar îţi oferim alternative.
  • mediu de lucru plăcut: Te aşteaptă nişte colegi minunaţi!

 

RESPONSABILITATI

  • Răspunde la apelurile primite de la clienți, preia solicitările acestora si răspunde întrebărilor adresate
  • Ofera telefonic clientilor servicii de calitate, prin furnizarea informațiilor solicitate și soluționarea reclamațiilor inaintate de acestia
  • Promoveaza, într-un mod profesionist, acțiuni de fidelizare a clientilor. 

CERINTE

  • Abilitati de comunicare si prezentare
  • Abilitati de negociere si putere de convingere
  • Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook)
  • Orientare catre rezultat
  • Orientare catre client
  • Abilitati de organizare si gestiune a timpului
  • Capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi
  • Spirit de echipa
  • Integritate si incredere
  • Studii superioare, finalizate sau in curs
  • Experienta pe un post similar presupune un avantaj, dar nu este obligatorie

Asteptam CV-ul tau pe adresa staff.brdf@brd.ro sau pe https://www.brdfinance.ro/resurse-umane.

Contact

Pentru orice nelamurire iti stam la dispozitie. Scrie-ne un mesaj si te asiguram ca iti vom raspunde cat de repede putem.